Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • Mastercard PayPass

    Mastercard PayPass

    Karty zbliżeniowe MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie.

    Przekonaj się, że płacenie nimi jest dużo wygodniejsze i szybsze niż płacenie gotówką.

    Płacąc kartą nie musisz czekać na wydanie reszty w sklepie i szukać bankomatu –  masz więcej czasu na rzeczy ważne dla Ciebie!

    Dlaczego warto?

    masz stały dostęp do środków na rachunku 24 h na dobę

    łatwa kontrola wydatków - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w Systemie Bankowości Internetowej

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    poczucie bezpieczeństwa - korzystając z kart płatniczych unikasz konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie narażasz się na ich utratę

    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku

    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki sieci bezprowizyjnych bankomatów

    Przydatne informacje

    Informacje o karcie

    Karta wydawana jest posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

     

    Dzienne limity karty:

    • maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki: 10 000 zł
    • maksymalny dzienny limit operacji płatniczych: 50 000 zł

     

    Okres ważności karty:

    - wydanej do 31 października 2022 r. – 3 lata

    - wydanej od 2 listopada 2022 r. – 5 lat

    Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:

    +48 86 215 50 50 +48 828 828 828

    Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.

    Regulamin

    Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych znajdziesz w panelu e-Dokumenty w zakładce Regulamin

    Aktualności

    Data publikacji:
    Informacja o pracy POK Rynek
    Data publikacji:
    Ostrzegamy przed działaniami oszustów, którzy podszywają się pod Banki Spółdzielcze, Bank BPS i inne instytucje
    Data publikacji:
    Zadbaj o poprawność danych w przelewach i uniknij opóźnień!

      Przydatne informacje

      Kursy walut

      Sprzedaż Kupno
      EUR 4.4013 4.1419
      USD 3.8115 3.5865
      CHF 4.7424 4.4044
      GBP 5.0810 4.7468

      Stawki referencyjne

      WIBOR 1M
      5,15%
      WIBOR 1M*
      5,09%
      WIBOR 3M
      5,02%
      WIBOR 3M**
      5,22%
      WIBOR 3M***
      5,24%
      WIBID 1M
      4,95%
      WIBID 3M
      4,82%

      Godziny przelewów

      Przelew międzybankowy przychodzący
      • ELIXIR

        I sesja do godz. 11:00
        II sesja do godz. 14:50
        III sesja do godz. 8:00 następnego dnia roboczego

      • Ekspres ELIXIR

        24h

      • SORBNET
        14:50
      Przelew międzybankowy wychodzący
      • ELIXIR
        14:50
      • Ekspres ELIXIR (Natychmiastowy)
        24h
      • SORBNET
        8:00 - 14:30

      Twój Bank w zasięgu ręki!

      Zyskaj pełną kontrolę nad swoimi finansami gdziekolwiek jesteś. Dzięki aplikacji mobilnej Nasz Bank możesz szybko i bezpieczne zarządzać kontem, robić przelewy, zakładać lokaty i wykonywać wiele innych czynności związanych z codziennym bankowaniem.

      Pobierz aplikację i odkryj wygodę bankowania na wyższym poziomie.
      Pobierz z App StorePobierz z Google Play