Jeśli coś budzi Twoją wątpliwość, nie działa tak jak powinno lub podejrzewasz że padłeś ofiarą oszustwa, dokonaj blokady elektronicznych kanałów dostępu:
w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Czyżewie;
wysyłając SMS pod numer661 000 262 o treściBW#Identyfikator#PESEL– z dowolnego numeru telefonu, gdzie Identyfikator, to login do Systemu Bankowości Internetowej,
wysyłając SMS pod numer661 000 262o treściBW#Identyfikator– z numeru telefonu wskazanego w Banku, gdzie Identyfikator, to login do Systemu Bankowości Internetowej,
w aplikacji mobilnej Nasz Bank –Ustawienia – Zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej;
w Systemie Bankowości Internetowej przy użyciu opcji “Zablokuj dostęp" która znajduje się obok przycisku “Wyloguj”
Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.
86 275 50 05 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ul. Szkolna 52 18-220 Czyżew
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastrzeżenia kart dla Klientów
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)
Reklamacje
W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.