Wyniki wyszukiwania
-
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
Uprzejmie przypominamy, że obecnie funkcjonująca w Banku usługa 3D Secure będąca dodatkowym zabezpieczeniem płatności kartą w internecie, została zmodyfikowana zgodnie ze zmianami przepisów dotyczących wymogu silnego uwierzytelniania transakcji. Co to oznacza? Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepi… -
Tarcza Finansowa PFR 2.0 - Proces umorzeń
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia. Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach. W pierwszym eta… -
Komunikat - informacja o placówkach obsługujących Klientów
W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wynikającym z rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników informujemy, że od dnia 17.03.2020 r. Punkt Obsługi Klienta przy ul. DUŻY RYNEK 4 oraz Punkt Obsługi Klienta w ROSOCHATEM KOŚCIELNEM będą… -
Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności. Jak działają oszuści? Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod inst… -
Komunikat związany z zagrożeniem epidemiologicznym
W Polsce panuje niecodzienna sytuacja związana z zagrożeniem spowodowanym rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Działamy tak, aby zadbać o bezpieczeństwo i ciągłość w do… -
Godziny obsługi dla Seniorów
Uprzejmie informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10:00 a 12:00 w placówkach Banku w pierwszej kolejności będziemy obsługiwać osoby powyżej 65 roku życia. W pomieszczeniu obsługi klienta może przebywać maksymalnie 3… -
Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów
Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i insty… -
Bezpłatne stałe zlecenia płatności na rachunki Gmin prowadzone przez Bank
Uprzejmie informujemy, że od dnia 27 kwietnia 2020 roku umożliwiamy Państwu bezpłatne ustanowienie i realizację stałych zleceń płatności na rachunki Gmin prowadzone przez Bank, np. płatności związanych z uiszczaniem opłat za wywóz śmieci czy płatności kolejnych rat podatku rolnego. Aby skorzystać z… -
Kalkulator subwencji PFR w serwisie internetowym Grupy BPS
W serwisie internetowym dedykowanym Klientom Banków Spółdzielczych pod adresem www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow, uruchomiony został Kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy ubiegający się o wsparcie w ramach Tarczy Finansowej PFR mogą wyliczyć maksymalną dla siebie wysokość subwencji. Kalk… -
Komunikat dotyczący likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Czyżewie informuje, że podjął decyzję o likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem z dniem 15.06.2020 r. Oznacza to, że zawieszona w związku z ograniczeniami związanymi z epidemią Covid-19 obsługa Klientów w Punkcie nie zostanie wznowiona. Przedmiotowa d… -
Od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w Systemie Bankowości Internetowej
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2020 r. w Systemie Bankowości Internetowej można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 r… -
WAŻNE!!! Komunikat dotyczący Tarczy Finansowej PFR
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę był… -
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców od 2018 roku
Podatnicy VAT, którzy składają deklaracje VAT-7 lub VAT-7K, od 1 stycznia 2018 r. będą mieć obowiązek prowadzenia elektronicznej ewidencji VAT. Swój rejestr sprzedaży i zakupów VAT będą przesyłać do resortu finansów jako Jednolity Plik Kontrolny dla potrzeb VAT (JPK_VAT). Ministerstwo Finansów przy… -
E-Składka – jeden przelew na własny rachunek w ZUS
Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego. Informację o numerze tego rachunku płatnik składek dostanie z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. Oczywiście list d… -
Mechanizm Podzielonej Płatności (ang. Split Payment)
Z dniem 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment). Tekst ustawy dostępny jest na stronach Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej (w zakład… -
Informacja o otwarciu rachunków VAT
Bank Spółdzielczy w Czyżewie uprzejmie informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), otworzył rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN. Zgodnie z w/w… -
Google Pay w naszym Banku. Płać zbliżeniowo telefonem!
Bank Spółdzielczy w Czyżewie oraz Banki Spółdzielcze z Grupy BPS udostępniły swoim Klientom aplikację Google Pay. Z rozwiązania mogą skorzystać posiadacze kart debetowych i kredytowych wydanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS. Aplikacja Google Pay pozwala płacić kartą przy użyciu telefonów z s… -
Planowane wycofanie z użycia listy haseł jednorazowych
W związku z planowanym wycofaniem przez Bank z użycia listy haseł jednorazowych jako środka autoryzacji operacji dokonywanych za pośrednictwem Systemu Bankowości Internatowej, prosimy tych z Państwa, którzy używają do autoryzacji haseł jednorazowych o kontakt z Bankiem w celu zmiany formy autoryzac… -
Informacje dla dostawców usług (TPP)
Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz ś… -
Uwaga na fałszywe strony udające pośredników szybkich płatności
Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet. Aby nie zostać ofiarą przestępców należy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów opisanych w niżej opublikowanym komunika…