Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Komunikat dotyczący likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem

Data publikacji:

Zarząd Banku Spółdzielczego w Czyżewie informuje, że podjął decyzję o likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem z dniem 15.06.2020 r. Oznacza to, że zawieszona w związku z ograniczeniami związanymi z epidemią Covid-19 obsługa Klientów w Punkcie nie zostanie wznowiona.

Przedmiotowa decyzja została podyktowana koniecznością optymalizacji sieci placówek naszego Banku, a także ze względów ekonomicznych.

Wszystkie sprawy związane z obsługą bankową Klientów Punktu prowadzić będą placówki Banku zlokalizowane w Czyżewie:

  • Centrala Banku, ul. Szkolna 52, telefon 86 275 50 05, e-mail: kontakt(@)bsczyzew.pl
  • Punkt Obsługi Klienta w Czyżewie, ul. Duży Rynek 4 , telefon 86 275 59 28

Zapraszamy także do korzystania z wpłatomatu zlokalizowanego w Czyżewie przy ul. Duży Rynek 4, który dostępny jest dla Państwa przez całą dobę.