Skip to main content
  • Terminale płatnicze

    Terminale płatnicze

    Zamów terminal i nie trać klientów, którzy chcą płacić kartą!

    Terminal płatniczy POS to urządzenie, które służy do autoryzacji i realizacji transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartami płatniczymi w punktach handlowo – usługowych.

    Dlaczego warto?

    pracownik Banku przedstawi ofertę w dogodnym dla Ciebie czasie

    umowę możesz podpisać w wybrany przez Ciebie sposób:
    elektronicznie lub osobiście w dniu instalacji terminala

    jasne warunki współpracy - brak ukrytych kosztów

    jedna stawka prowizyjna dla wszystkich rodzajów kart

    nowoczesna platforma sprzętowa

    dodatkowe funkcjonalności za 0 zł (m.in. DCC, twoje logo na wydruku, cash back, doładowania GSM, integracje z kasami fiskalnymi)

    BLIK

    szybkie księgowanie środków na koncie do 24h

    dostępne Contact Center 24h

    bezpłatny serwis urządzenia

    szybki czas instalacji terminala do 48h

    natychmiastowy czas instalacji aplikacji POSapp

    Przydatne informacje

    Dla firmy

    Prowadzisz w swojej firmie obsługę Klientów, którzy często płacą gotówką? Najwyższy czas wprowadzić firmę na nowoczesne tory! Zacznij korzystać z terminala płatniczego do obsługi płatności bezgotówkowych. Niech Twoi Klienci płacą szybko i wygodnie za pomocą kart, telefonów czy zegarków.

    Zamów terminal płatniczy POS w Banku – korzystając z terminala płatniczego zyskujesz bezpieczeństwo i oszczędzasz czas – pieniądze od Klientów trafiają prosto na firmowe konto, nie musisz zanosić ich do banku.

    Dla samorządów i instytucji publicznych

    Nowoczesna instytucja samorządowa w tym urzędy gmin czy tez instytucje publiczne powinny oferować interesantom możliwość płatności bezgotówkowych, szybko i wygodnie za pomocą kart, także zbliżeniowych.

    Zamawiając terminal płatniczy POS w Banku zyskujecie bezpieczeństwo i oszczędzacie czas – pieniądze od interesantów trafiają prosto na konto urzędu czy instytucji, nie trzeba zanosić ich do banku.

    O Programie Polska Bezgotówkowa

    Program Polska Bezgotówkowa jest wspólną inicjatywą wiodących na polskim rynku wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Rozwoju. Ideą Programu jest promowanie płatności bezgotówkowych i wsparcie przedsiębiorców  we wdrożeniu w ich firmach możliwości płatności kartami. Celem Programu Polska Bezgotówkowa jest upowszechnianie obrotu bezgotówkowego poprzez podejmowanie działań mających na celu rozbudowę i poszerzanie sieci akceptantów elektronicznych instrumentów płatniczych w punktach handlowo-usługowych, urzędach i instytucjach publicznych.

    Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowali płatności bezgotówkowych.

    Nad realizacją Programu czuwa Fundacja Polska Bezgotówkowa, która udziela Uczestnikom wsparcia polegającego na pokryciu kosztów związanych z nabyciem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez 12 miesięcy.

    Program Polska Bezgotówkowa obejmuje także urzędy i inne instytucje sektora publicznego oraz inne podmioty przyjmujące płatności, niebędące przedsiębiorcami.

    Terminal płatniczy oraz Aplikacja POSspp od Planet Pay

    W Planet Pay zapewniamy kompleksową usługę dopasowaną do Twoich potrzeb. Bez względu na to czy jesteś dużym, średnim, czy małym Przedsiębiorcą, czy prowadzisz biznes stacjonarny czy mobilny nasze rozwiązania usprawnią i zoptymalizują działanie Twojej firmy.

    Nie korzystałeś nigdy z terminala płatniczego?

    Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa, a otrzymasz terminal lub aplikację POSapp nawet do 18 miesięcy bez opłat za dzierżawę/abonament i brak prowizji od transakcji do obrotu 100 000 zł na urządzeniu.

    Posiadałeś lub posiadasz terminal płatniczy?

    Poznaj i porównaj atrakcyjną ofertę Planet Pay dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Pomożemy Ci przy przeniesieniu terminala. Wypróbuj także aplikację POSapp na telefon, która pozwala na przyjmowanie płatności bezgotówkowych.

    W jaki sposób wnioskować o terminal płatniczy POS?
    Skontaktuj się z nami - złóż zapytanie poprzez forularz kontaktowy lub zapytaj Doradcę w Banku.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.