
Visa Business Credit Gold
Karta kredytowa Visa Business Credit Gold, to wyjątkowo szybkie wsparcie w przypadku dodatkowych wydatków związanych z prowadzoną działalnością, zwłaszcza tych nagłych i niespodziewanych.
Teraz możesz w sposób wygodny i bezpieczny realizować płatności za nabywane towary i usługi. Korzystając z karty kredytowej Visa Business Credit Gold będziesz miał pewność pokrycia najbardziej niespodziewanych wydatków, zwiększając swoje możliwości finansowe.
Dzięki przyznanemu na karcie limitowi kredytowemu, za zakupy płacisz pieniędzmi Banku, a jeśli spłacisz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie darmowy. Na spłatę zadłużenia na karcie masz nawet 51 dni bez odsetek.
Dlaczego warto?
-
brak opłaty rocznej przy aktywnym użytkowaniu karty
-
możesz płacić kartą na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie
-
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą
-
darmowy kredyt do 51 dni
-
możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej
-
brak konieczności spłaty całości zadłużenia – minimalna spłata to tylko 5% wykorzystanego limitu karty miesięcznie (nie mniej niż 100 zł)
-
możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
-
automatyczne wznowienie karty
Przydatne informacje
Informacje o karcie
Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:
+48 86 215 50 50 | +48 828 828 828 |
Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.