Skip to main content

Xiaomi Pay – płać szybko i wygodnie, nawet w ruchu, dzięki Visa i Mastercard® i Mi Smart Band 6 lub 7 NFC

Xiaomi Pay – płać szybko i wygodnie, nawet w ruchu, dzięki kartom Visa lub Mastercard® oraz opaskom Xiaomi Mi Smart Band 6 lub 7 NFC.

Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa oraz Mastercard® które są wydawane dla klientów Banku Spółdzielczego w Czyżewie. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Dlaczego warto?

Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji

Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)

Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne

Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu

Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

Jak używać Mi Smart Band 6 LUB 7 NFC z kartami Visa lub Mastercard?

  • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google
  • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj]
  • Aktywuj Mi Smart Band 6 lub 7 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
  • Wybierz Mi Smart Band 6 lub 7 NFC w sekcji “urządzenia”
  • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard
  • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS
  • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 lub 7 NFC oraz kart Visa i Mastercard.

Przydatne informacje

Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo: pay

Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

Napisz do nas

Bank Spółdzielczy w Czyżewie

Centrala Banku
ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
86 275 50 05

Oddział w Bogutach
ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
86 277 50 77

Punkt Obsługi Klienta
ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
86 275 59 28
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastrzeżenia kart dla Klientów 

  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

Reklamacje

W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.