SwatchPAY! to najprostszy sposób na dokonywanie bezpiecznych płatności bezdotykowych. Ruch nadgarstka sprawia, że Twój zegarek staje się mobilnym sposobem płatności, z którego możesz korzystać w dowolnym miejscu i czasie.
Bezpieczne płatności
Jak to działa? Podobnie jak karta płatnicza, tarcza zegarka posiada chip NFC. Zastępuje on dane karty unikalnymi identyfikatorami, sprawiając, że Twoje informacje dotyczące płatności są wyjątkowo bezpieczne.
Bezproblemowe płatności
Zostaw portfel w domu, wystarczy zegarek! SwatchPAY! nie korzysta z baterii zegarka, nie wymaga więc ładowania. Ponadto nasze zegarki są wodoodporne, możesz więc nosić je podczas aktywności w wodzie.
Aktywuj funkcję SwatchPAY! w swoim zegarku używając dedykowanej aplikacji
Krok 1
Pobierz aplikację SwatchPAY! i utwórz konto. Wszystko odbywa się w aplikacji SwatchPAY!. Pobierz aplikację na smartfona a następnie utwórz konto, aby rozpocząć.
Krok 2
Dodaj kartę płatniczą. Po utworzeniu konta i zalogowaniu się pora na skonfigurowanie karty płatniczej! Zeskanuj kartę smartfonem lub wprowadź jej dane ręcznie.
Krok 3
Wybierz zegarek z funkcją SwatchPAY! Przejrzyj listę zegarków i znajdź swój model, a następnie wybierz metodę aktywacji „AKTYWUJ SMARTFONEM”. To już prawie wszystko!
Krok 4
Połącz zegarek z telefonem. Umieść zegarek za telefonem i skieruj go wierzchnią stroną ku górze. Delikatnie przytrzymaj telefon nad zegarkiem do momentu ich połączenia. Jeśli masz problemy, obejrzyj poniższy film.
Po prostu przyłóż zegarek do terminala płatniczego. Jeśli kwota transakcji wyniesie powyżej 100 zł – zatwierdzisz ją na terminalu, używając kodu PIN do swojej karty.
Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.
Bank Spółdzielczy w Czyżewie
Centrala Banku
ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
86 275 50 05
Oddział w Bogutach
ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
86 277 50 77
Punkt Obsługi Klienta
ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
86 275 59 28
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres do doręczeń elektronicznych (e-Doręczenia): AE:PL-95396-23813-RTRHS-24
Adres skrzynki ePUAP: /bsczyzew/domyslna
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zastrzeżenia kart dla Klientów
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)
Reklamacje
W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.