• SmartKarta

    Załóż rachunek w Banku Spółdzielczym w Czyżewie, włącz smartKARTĘ w aplikacji mobilnej i wypłacaj pieniądze bezdotykowo z bankomatu!

    Korzystając ze smartKARTY w aplikacji mobilnej Nasz Bank masz możliwość zlecenia i zatwierdzenia na swoim telefonie jednorazowej wypłaty gotówki w bankomacie bez dotykania ekranu, czy też klawiatury urządzenia oraz ograniczenia czasu obsługi.

    Dlaczego warto?

    łatwa w użyciu – dzięki smartKARCIE szybko i bezpiecznie dokonasz transakcji w naszych bankomatach i wpłatomatach

    bezdotykowy bankomat - smartKARTA pozwala wpłacać i wypłacać gotówkę bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank, a gotówkę odbierasz w bankomacie

    transakcje bez czekania – w zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać we wpłatomatach i bankomatach recyklingowych nawet do 300 banknotów podczas jednej transakcji, a środki są od razu dostępne na Twoim rachunku

    smartKARTA dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach

    Przydatne informacje

    Jak korzystać ze smartKARTY?

    Jeżeli posiadasz już rachunek w naszym Banku:

    • uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank
    • włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się na ekranie bankomatu
    • w bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej

    Korzystając z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ nie musisz dotykać bankomatu!

    Jeżeli nie posiadasz jeszcze rachunku w naszym Banku:

    • zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce oraz załóż rachunek z dostępem mobilnym
    • w Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank
    • pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług bez czekania!

    Ze smartKARTY możesz korzystać we wszystkich bankomatach naszego Banku. Sprawdź już dziś!

    Więcej o smartKARCIE dowiesz się na www.smartkarta.pl.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.