Skip to main content

Przekazy Western Union

    Potrzebujesz szybko, łatwo i bezpiecznie wysłać pieniądze w dowolne miejsce na świecie? Skorzystaj z międzynarodowego przekazu pieniężnego Western Union, który umożliwi Ci przesłanie pieniędzy w ciągu 15 minut.

    Dlaczego warto?

    szybkość – przekaz możesz odebrać już w kilkanaście minut po jego wysłaniu zarówno w kraju jak i za granicą

    wygoda – w Polsce masz do dyspozycji ponad 4 700 punktów agencyjnych Western Union, w których możesz zrealizować przekaz

    aby wysłać lub odebrać przekaz nie musisz posiadać rachunku bankowego

    zaufanie – ponad 150 letnia tradycja Western Union w realizacji przekazów pieniężnych i zastosowanie najnowocześniejszych technologii informatycznych sprawiają, że Twoje pieniądze są bezpieczne

    Przydatne informacje

    Informacje o przekazach

    O Western Union

    WESTERN UNION to uznana firma, z ponad 150-letnią tradycją, oferująca błyskawiczne przekazy pieniężne w ponad 510 tysiącach placówek w ponad 200 krajach świata. Tej firmie zaufały miliony ludzi na całym świecie codziennie wysyłając i odbierając pieniądze.

    Przeznaczenie przekazu

    Międzynarodowe przekazy pieniężne Western Union przeznaczone są tylko dla osób fizycznych

    Waluta przekazu

    • w większości krajów przekazy są realizowane w walucie danego kraju, przy czym niektóre kraje mogą dodatkowo wprowadzić możliwość obsługi transakcji w innej walucie
    • my udostępniamy wypłatę przekazów w PLN, EUR i USD, a nadanie przekazów w PLN i USD
    • opłaty za przekazy pobierane są w całości od nadawców i wyłącznie w walucie PLN
    Jak nadać i odebrać przekaz?

    Nadawanie przekazu

    • udaj się do najbliższej placówki Banku
    • wypełnij formularz nadania przekazu, podając następujące informacje:
      • Twoje imię i nazwisko oraz imię i nazwisko odbiorcy (zgodnie z dokumentem tożsamości)
      • miasto i kraj, do którego wysyłane są pieniądze
      • kwotę do wysłania
      • dodatkowe usługi, które zamawiasz (w zależności od dostępności)
    • przedstaw dokument tożsamości pracownikowi placówki, przekaż także wypełniony formularz, jeżeli w danej placówce wysyłka odbywa się przy użyciu druków
    • przekaż pracownikowi kwotę, którą chcesz wysłać, oraz opłatę za przekaz
    • odbierz potwierdzenie od pracownika:
      • pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia z numerem kontrolnym przekazu pieniężnego (MTCN) i przekazaniu tego numeru odbiorcy
      • odbiorca może użyć tego numeru do odebrania pieniędzy
      • w Polsce wymagane jest podanie numeru kontrolnego MTCN
    • monitoruj status - istnieje możliwość monitorowania statusu przekazu w Internecie.

    Odbieranie przekazu

    • udaj się do najbliższej placówki Banku, aby odebrać pieniądze
    • w placówce Banku zostaniesz poproszony o przedstawienie ważnego dokumentu tożsamości, podanie numeru kontrolnego MTCN i ewentualnie o wypełnienie formularza odbioru przekazu
    • po weryfikacji dokumentu tożsamości i numeru kontrolnego MTCN, pracownik placówki Banku wypłaci Ci pieniądze

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.