• Płatności mobilne – Google Pay

    Płatności mobilne
    – Google Pay

    Płatności zbliżeniowe kartą przy użyciu aplikacji Portfel Google akceptowane są we wszystkich terminalach zbliżeniowych w całej Polsce oraz za granicą.

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja Portfel Google bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płatności za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płacąc za pomocą Google Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego Banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Zyskujesz też wygodę –teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swój telefon lub smartwatch z systemem Android.

    Z Google Pay możesz korzystać we wszystkich punktach oznaczonych logo:

     

    google pay logo

    Dlaczego warto?

    nie musisz nosić przy sobie portfela czy karty płatniczej

    płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc – w sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych podczas zakupów internetowych

    dane Twojej karty nie są przechowywane w telefonie

    większe bezpieczeństwo niż podczas płatności kartą – sprzedawca w sklepie nie widzi numeru Twojej karty, a jedynie wirtualny numer, którego nie można wykorzystać poza aplikacją

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z Google Pay na telefonie?

    Dodanie karty płatniczej do usługi Google Pay jest proste – poniżej podpowiadamy jak to zrobić!

    • Pobierz darmową aplikację Portfel Google ze sklepu Google Play (musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi)
    • Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Banku (musisz posiadać aktualną kartę kredytową debetową), postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia (musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej

    Gotowe! Płać telefonem jak kartą – wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego!

    Pobierz aplikację Portfel Google

    Jak płacić Google Pay przy użyciu telefonu?
    • Wybudź telefon. Nie musisz otwierać aplikacji Portfel Google.
    • Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund. Gdy już zapłacisz, na ekranie zobaczysz niebieską ikonę potwierdzenia.
    • Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie. W przypadku transakcji powyżej 100 zł, w zależności od ustawień terminala i telefonu oraz wersji aplikacji Portfel Google, możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN lub potwierdzenie swojej tożsamości na telefonie (np. poprzez odblokowanie go lub przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych – zgodnie z ustawieniami telefonu).
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Google Pay

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.

    Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia – gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.