• Płatności mobilne – BLIK

    Płatności mobilne – BLIK

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia dokonywanie transakcji BLIK w terminalach POS, bankomatach i Internecie.

    Masz już darmową aplikację Nasz Bank? Jeśli nie, to pobierz ją teraz i wygodnie zarządzaj swoimi finansami!

    Dlaczego warto?

    bezpieczeństwo – nie musisz logować się do bankowości internetowej, a każdą płatność zatwierdzasz w aplikacji na swoim telefonie

    szybkość – generujesz jednorazowy kod, przepisujesz, akceptujesz i gotowe – nie musisz wpisywać numeru karty czy rachunku bankowego

    wygoda – zapomniałeś portfela, nic nie szkodzi, telefon masz zawsze pod ręką, a do płatności nie potrzebujesz niczego więcej

    praktyczność – możesz rozliczyć się ze znajomymi za wspólną kolację, zrzucić na prezent lub oddać pożyczone wcześniej pieniądze – każda z tych rzeczy zajmie Ci dosłownie chwilę

    Przydatne informacje

    Gdzie i jak korzystać z usług BLIK?

    Wypłaty z bankomatu bez karty

    W celu wypłaty w bankomacie wybierz metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygeneruj kod BLIK, przepisz go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdź operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, możesz również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.

    Płatności w sklepie stacjonarnym

    Aby dokonać płatności w sklepie poinformuj sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejdź do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdź transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności zyskujesz nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

    Płatności w sklepie internetowym

    Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym włącz Aplikację mobilną Nasz Bank, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na stronie sklepu i zatwierdź. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo masz możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.

    Przelew na numer telefonu

    Aby wykonać przelew na telefon BLIK włącz Aplikację mobilną Nasz Bank, wybierz przelew na telefon BLIK (jest on dostępny w sekcji z przelewami lub tam gdzie generowany jest kod BLIK), następnie wybierz osobę z książki kontaktów lub wpisz jej numer telefonu (kontakty do których możesz wysyłać przelew są oznaczone logo Blika), uzupełnij kwotę, tytuł i wyślij, a następnie już tylko potwierdź e-pinem w aplikacji.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.