Płatności mobilne – BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia dokonywanie transakcji BLIK w terminalach POS, bankomatach i Internecie.
Masz już darmową aplikację Nasz Bank? Jeśli nie, to pobierz ją teraz i wygodnie zarządzaj swoimi finansami!
Dlaczego warto?
bezpieczeństwo – nie musisz logować się do bankowości internetowej, a każdą płatność zatwierdzasz w aplikacji na swoim telefonie
szybkość – generujesz jednorazowy kod, przepisujesz, akceptujesz i gotowe – nie musisz wpisywać numeru karty czy rachunku bankowego
wygoda – zapomniałeś portfela, nic nie szkodzi, telefon masz zawsze pod ręką, a do płatności nie potrzebujesz niczego więcej
praktyczność – możesz rozliczyć się ze znajomymi za wspólną kolację, zrzucić na prezent lub oddać pożyczone wcześniej pieniądze – każda z tych rzeczy zajmie Ci dosłownie chwilę
Przydatne informacje
Wypłaty z bankomatu bez karty
W celu wypłaty w bankomacie wybierz metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygeneruj kod BLIK, przepisz go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdź operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, możesz również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.
Płatności w sklepie stacjonarnym
Aby dokonać płatności w sklepie poinformuj sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejdź do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdź transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności zyskujesz nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym włącz Aplikację mobilną Nasz Bank, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na stronie sklepu i zatwierdź. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo masz możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Przelew na numer telefonu
Aby wykonać przelew na telefon BLIK włącz Aplikację mobilną Nasz Bank, wybierz przelew na telefon BLIK (jest on dostępny w sekcji z przelewami lub tam gdzie generowany jest kod BLIK), następnie wybierz osobę z książki kontaktów lub wpisz jej numer telefonu (kontakty do których możesz wysyłać przelew są oznaczone logo Blika), uzupełnij kwotę, tytuł i wyślij, a następnie już tylko potwierdź e-pinem w aplikacji.