Wypłaty z bankomatu bez karty
W celu wypłaty w bankomacie wybierz metodę wypłaty środków BLIK, a w Aplikacji mobilnej Nasz Bank wygeneruj kod BLIK, przepisz go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdź operację na ekranie telefonu. Wysyłając kod BLIK innej osobie, możesz również przekazać środki osobie znajdującej się w innym miejscu, np. dziecku lub znajomemu.
Płatności w sklepie stacjonarnym
Aby dokonać płatności w sklepie poinformuj sprzedawcę o wyborze tej opcji, przejdź do Aplikacji mobilnej Nasz Bank, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdź transakcję w aplikacji. Dzięki takiej formie płatności zyskujesz nie tylko czas, ale także poczucie bezpieczeństwa i możliwość dodatkowej weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać transakcji w sklepie internetowym włącz Aplikację mobilną Nasz Bank, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na stronie sklepu i zatwierdź. Czynności te są znacznie szybsze i wygodniejsze, niż logowanie do banku i ręczne autoryzowanie płatności. Dodatkowo masz możliwość weryfikacji transakcji na ekranie telefonu.
Przelew na numer telefonu
Aby wykonać przelew na telefon BLIK włącz Aplikację mobilną Nasz Bank, wybierz przelew na telefon BLIK (jest on dostępny w sekcji z przelewami lub tam gdzie generowany jest kod BLIK), następnie wybierz osobę z książki kontaktów lub wpisz jej numer telefonu (kontakty do których możesz wysyłać przelew są oznaczone logo Blika), uzupełnij kwotę, tytuł i wyślij, a następnie już tylko potwierdź e-pinem w aplikacji.