Skip to main content

Doładowania telefonów

    Doładowania „Prepaid” to usługa przeznaczona dla osób, które w łatwy i szybki sposób chcą doładować konto telefonu komórkowego na kartę. Dzięki niej zasilisz wybrany przez Ciebie numer telefonu o każdej porze dnia i nocy bez wychodzenia z domu.

    Dlaczego warto?

    dostępność usługi 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu

    szybkość przeprowadzenia transakcji zasilenia

    bezpieczeństwo przeprowadzenia doładowania

    korzystanie z promocji operatorów za realizację doładowań elektronicznych

    Przydatne informacje

    Informacje o doładowaniach

    Jeśli potrzebujesz doładować telefon komórkowy na kartę możesz to zrobić za pomocą:

    • bankomatu
    • Systemu Bankowości Internetowej
    • aplikacji mobilnej Nasz Bank

    Doładowanie telefonu za pomocą bankowości elektronicznej:

    • zaloguj się do Systemu Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • wybierz zakładkę RACHUNEK/PŁATNOŚCI –  Doładowanie telefonu
    • wybierz operatora
    • podaj numer telefonu i kwotę doładowania
    • system wyświetla podsumowanie, sprawdza stan środków na koncie i prosi o potwierdzenie transakcji

    Proces doładowania telefonu jest uruchamiany natychmiast po wykonaniu ostatniego etapu.

    Doładowanie telefonu komórkowego w bankomacie:

    • wprowadź do bankomatu kartę płatniczą i numeru PIN (identycznie jak w przypadku wypłaty gotówki z bankomatu)
    • na ekranie bankomatu z polecenia wyboru typu operacji wybierz "doładowanie telefonu"
    • na kolejnych ekranach wybierz operatora, kwotę doładowania oraz dwukrotnie wprowadź numer telefonu

    Doładowanie zostaje automatycznie wykonane, a Ty otrzymujesz wydrukowane potwierdzenie dokonania operacji.

    Oferujemy doładowania telefonów na kartę wszystkich najważniejszych operatorów telefonii komókowej.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.