• Unikonto Walutowe
    #dla każdego

    Unikonto Walutowe

    Dużo podróżujesz, robisz zakupy za granicą, albo zwyczajnie obracasz gotówką w walucie obcej? Mamy dla Ciebie Unikonto Walutowe!

    Dlaczego warto?

    bezpłatne otwarcie konta
    wygodne bankowanie przez komputer, tablet czy telefon
    niskie opłaty związane z realizacją przekazów zagranicznych
    niskie opłaty za prowadzenie konta
    możliwość zawierania transakcji wymiany walutowej online
    środki zgromadzone na koncie są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny

    Przydatne informacje

    Co otrzymujesz wybierając Unikonto Walutowe?
    • możliwość wyboru waluty w jakiej będzie prowadzony rachunek - EUR, USD lub GBP
    • bankowość internetową, dzięki której masz dostęp do środków 24h
    • bankowość mobilną, dzięki której masz Bank zawsze przy sobie
    • DealingBPS umożliwiający dostęp do szybkiej i wygodnej wymiany walutowej w dowolnym miejscu i czasie
    • możliwość lokowania nadwyżek finansowych na korzystnie oprocentowanych lokatach
    • możliwość otrzymywania powiadomień o operacjach na rachunku w formie SMS lub powiadomień w aplikacji mobilnej
    Jak przenieść konto z innego banku?

    Bank, w którym prowadzisz konto nie spełnia Twoich wymagań?

    Przenieś swoje konto do nas! Teraz to naprawdę łatwe!

    Wystarczy jedna wizyta w jednej z naszych placówek, a resztę zrobimy za Ciebie.
    Jedyne co musisz zrobić, to:

    • wypełnić wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego
    • wypełnić Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku

    Co możesz przenieść?

    Przenoszeniu podlega:

    • rachunek płatniczy wraz z saldem
    • powiązane z rachunkiem usługi płatnicze, tj. polecenia zapłaty i zlecenia stałe

    Decydując się na przeniesienie konta lub usług płatniczych sam decydujesz, jakie usługi chcesz przenieść do nas ze swojego dotychczasowego banku i wyznaczasz datę, od której zaczniemy realizować przenoszone usługi.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zamieszczonej niżej Instrukcji przenoszenia rachunków płatniczych.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.