Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
  • VISA Business Credit

    VISA Business Credit

    Teraz możesz w sposób wygodny i bezpieczny realizować płatności za towary i usługi nabywane na rzecz swojej jednostki. Korzystając z karty kredytowej Visa Business Credit będziesz miał pewność pokrycia niespodziewanych wydatków, zwiększając możliwości finansowe jednostki.

    Dlaczego warto?

    możliwość bezpłatnego użytkowania karty, przy aktywnym korzystaniu z niej

    komfort – możesz płacić kartą na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie

    darmowy kredyt do 51 dni

    limit kredytowy do 50 000 zł

    możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej

    brak konieczności spłaty całości zadłużenia - minimalna spłata to, tylko 5% wykorzystanego limitu karty miesięcznie, nie mniej niż 100 zł

    dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez ponoszenia dodatkowych opłat

    dokonywanie transakcji w Internecie

    wygoda - automatyczne wznowienie karty

    możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

    możliwość wydania dowolnej ilości kart z odrębnymi limitami dla każdego pracownika

    Przydatne informacje

    Informacje o karcie

    Przeznaczenie

    Karta wydawana dla firm, które chcą mieć pewność, że mogą pokryć nawet najbardziej niespodziewane wydatki,oraz chcą ponosić niewielkie koszty związane z obsługą karty kredytowej

    Limit kredytowy

    Od 5 000 zł. do 50 000 zł.

    Okres ważności karty

    3 lata

    Minimalna spłata karty

    5% minimum 100 zł.

    Zabezpieczenie

    Jedynie oświadczenie o poddaniu się egzekucji

    Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:

    +48 86 215 50 50 +48 828 828 828

    Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.