• System Bankowości Internetowej

    System Bankowości Internetowej

    Bankowość elektroniczna, to dostęp do rachunków z dowolnie wybranego miejsca, przez 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia.

    Zarządzaj swoimi finansami, gdzie chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz. Poznaj Bankowość elektroniczną dopasowaną do Twoich potrzeb i korzystaj z niej dla swojej wygody.

    System Bankowości Internetowej, to bankowość internetowa dla Klientów indywidualnych, małych firm i rolników.

    Dlaczego warto?

    dostęp do swojego konta przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu
    wygoda i oszczędność czasu
    swoboda dysponowania pieniędzmi bez stania w kolejkach
    bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych
    możliwość ustalania wysokości limitów transakcyjnych
    autoryzacja za pomocą darmowych powiadomień push z aplikacją mobilną Nasz Bank

    Przydatne informacje

    Informacje o Systemie Bankowości Internetowej

    W ramach systemu Klient ma stały dostęp do informacji o:

    • saldzie o obrotach
    • wysokości wolnych środków
    • kartach i blokadach kartowych
    • lokatach i kredytach

    W ramach Systemu Bankowości Internetowej Klient ma możliwość:

    • przeglądania historii operacji rachunków
    • wykonywania przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
    • wykonywania przelewów predefiniowanych
    • zlecania przelewów z przyszłą datą realizacji
    • definiowania zleceń stałych – również z indywidualnym harmonogramem
    • zakładania i likwidacji lokat terminowych
    • doładowywania telefonu komórkowego
    • dokonywania płatności internetowych – PayByNet
    • zdalnego załatwiania spraw urzędowych – e-Urząd
    Wersja demo i instrukcja użytkownika

    Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda System Bankowości Internetowej, to zapoznaj się z jego wersją demonstracyjną

    Demo systemu

    Więcej informacji o Systemie Bankowości Internetowej w instrukcji użytkownika.

    Instrukcja użytkownika

    Podstawowe zasady bezpieczeństwa

    Korzystając z systemu Bankowości Internetowej pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa w sieci – zapoznaj się z nimi TUTAJ

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.