Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.
Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 % umorzenia subwencji.
Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:
- zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR;
- wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie;
- pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji;
- na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.
W załączonych poniżej plikach udostępniamy manuale dotyczące rozliczenia i umorzenia subwencji otrzymanej w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.