• VISA Classic niespersonalizowana

    VISA Classic niespersonalizowana

    Dzięki karcie Visa Classic niespersonalizowana uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych, bez konieczności czekania na imienną kartę VISA.

    Dlaczego warto?

    karty niespersonalizowane wraz z numerem PIN wydawane są w palcówce Banku „od ręki”, w momencie otwarcia rachunku

    stały dostęp do środków na rachunku 24 h na dobę

    wydatki pod kontrolą – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w Systemie Bankowości Internetowej

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    poczucie bezpieczeństwa – korzystając z kart płatniczych unikasz konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie narażasz się na ich utratę

    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki sieci bezprowizyjnych bankomatów

    Przydatne informacje

    Informacje o karcie

    Karta wydawana jest posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

    Dzienne limity karty:

    • maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł
    • maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł

    Okres ważności karty niespersonalizowanej wynosi 12 miesięcy. Po upływie 12 miesięcy, karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

    Okres ważności wznawianej karty:

    • wydanej lub wznowionej do 31 października 2022 r. – 3 lata
    • wydanej lub wznowionej od 2 listopada 2022 r. – 5 lat
    Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:

    +48 86 215 50 50 +48 828 828 828

    Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.