Pozostałe usługi

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS.
Uruchamiamy usługę mojeID wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Skorzystanie z usługi mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego oraz uzyskanie łatwego dostępu do usług online, co w praktyce pozwala bez wychodzenia z domu na załatwienie wielu spraw, które do tej pory wymagały fizycznej obecności w punktach obsługi czy urzędach.
Dzięki usłudze mojeID potwierdzenie tożsamości w urzędach czy firmach będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. W obecnym czasie kiedy mierzymy się wieloma obostrzeniami związanymi z COVID-19, zwyczajnym brakiem czasu oraz innymi sytuacjami uniemożliwiającymi dotarcie do urzędów, to duże ułatwienie w załatwianiu wielu codziennych spraw.
Czym jest mojeID?
mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z usług dostępnych online.
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Jakie korzyści możesz uzyskać?
- łatwiejszy dostęp - prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług
- bezpieczeństwo - masz poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi
- użyteczność - korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne
- potwierdzanie tożsamości w internecie staje się łatwiej dostępne - szybki i bezpieczny sposób przekazywania wiarygodnych danych (np. imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
Gdzie ma zastosowanie mojeID?
- usługi publiczne - składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu), dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
- e-Commerce - potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu), dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
- energetyka - rejestracja wniosku / formularza, przedłużenie umowy, dostęp do portalu klienta
- potwierdzanie tożsamości w internecie staje się łatwiej dostępne - szybki i bezpieczny sposób przekazywania wiarygodnych danych (np. imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
- medycyna - rejestracja / autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych, zakup leków przez internet
- media - potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo, opłacanie abonamentu
- ubezpieczenia - sprzedaż polisy przez internet, odnowienie polisy (Direct)
mojeID w pytaniach i odpowiedziach
- Co to jest mojeID?
mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
Jaką mam korzyść z używania mojeID?
Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir.
Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
Więcej informacji o usłudze mojeID możesz uzyskać na www.mojeid.pl
A może chciałbyś skorzystać z pozostałych usług?
Jeśli chcesz się ubezpieczyć, wysłać pieniądze za granicę, doładować telefon lub zastrzec dokument - zrobimy to dla Ciebie.
Wybierz jedną z pozostałych usług.
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich